Wersja polska English Version

  • Pokoje i apartamenty...

  • Pokoje i apartamenty...

  • Pokoje i apartamenty...

  • Poznaj nasz hotel...

  • Konferencje i bankiety...

  • Konferencje i bankiety...

  • Restauracja i bar...

  • Restauracja i bar...

Na podstawie art. 8 ust. 1 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. nr 144, poz. 1204 z 2002 r.), firma Hotele Grupy Budizol S.A. z siedzibą w ul. Witosa 2, 87-800 Włocławek, zarządca hotelu Holiday Inn Bydgoszcz, zwana dalej Holiday Inn Bydgoszcz publikuje poniżej regulamin Newslettera:

REGULAMIN BEZPŁATNEGO NEWSLETTERA

  1. Usługa bezpłatnego newslettera świadczona jest przez Holiday Inn Bydgoszcz na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Przed wyrażeniem zgody na korzystanie z usług newslettera należy uważnie zapoznać się niniejszym Regulaminem.
  2. Dla korzystania z usługi wymagany jest komputer z dostępem do Internetu, przeglądarka internetowa oraz czynna i prawidłowo skonfigurowana poczta elektroniczna.
  3. Newsletter jest bezpłatną usługą, polegającą na informowaniu Użytkowników o ofercie, promocjach, wydarzeniach i nowościach Holiday Inn Bydgoszcz poprzez okresowe wysyłanie wybranych treści drogą elektroniczną w postaci listu elektronicznego.
  4. Zarejestrowanie się w Bazie przez Użytkownika stanowi wyrażenie przez Użytkownika zgody na otrzymywanie bezpłatnego newslettera.
  5. Holiday Inn Bydgoszcz nie będzie udostępniał powierzonych mu adresów poczty elektronicznej osobom trzecim.
  6. Użytkownik w każdym momencie ma prawo zrezygnować z usługi newslettera. Niezbędna informacja znajduje się na dole każdego z przesłanych listów elektronicznych.
  7. Usunięcie konta pocztowego Użytkownika z bazy adresowej następuje natychmiastowo i sygnalizowane jest komunikatem potwierdzającym operację.
  8. Holiday Inn Bydgoszcz zastrzega sobie prawo do:
    1. wysyłania za pośrednictwem newslettera reklam oraz informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, Poz. 1204 z 2002 r.) na konto e-mail Użytkownika,
    2. czasowego wyłączania usługi newslettera, jeżeli będzie to niezbędne ze względów technicznych (np. konserwacja, modyfikacje lub naprawa systemu),
    3. zmian w regulaminie bez konieczności informowania użytkowników.
    4. całkowitego zaprzestania świadczenia usługi w ramach newslettera po uprzednim powiadomieniu jego użytkowników, bez podania przyczyny.
    5. usunięcia konta, którego użytkownik naruszył niniejszy Regulamin lub prawo obowiązujące w Rzeczpospolitej Polskiej, albo też podejmuje działania ingerujące w niezakłócone korzystanie z usługi przez innych użytkowników.